1 4 5 A megbízhatatlan narrátor memoárjai – Memoirs of the unreliable narrator: Lázbetegnek volt hiú csatája

2011/10/03

Lázbetegnek volt hiú csatája

Mit csinál az ember, ha annyira fáradt, hogy három napja lázas? Heti nagytakarítást szervez természetesen. Hiába na, nem bírom a pihenést. Na jó, ablakokat nem pucoltunk, ennyire azért nem vagyok mazochista. Csak a szokásos porszívózás, feltörlés, tükörtörlés, fürdőszoba-konyha felnyalása, ilyesmik. Elszédültem a végére, de mondta a Másik, hogy ne dűljek szét, úgyhogy kapaszkodtam kicsit, amíg ő befejezte az én abbahagyott dolgomat is a sajátján kívül.

Bezzeg szempillát festeni nem szédültem a tükör előtt, hogy a fene egye meg a jó dolgomat. Sok értelme volt, mondhatom, takarítás után, hajmosás előtt pillákat fösteni. De ha már az a szégyen ért, hogy harminc éves korom előtt nem volt összesen ötször kifestve a szempillám (pedig állítólag jól áll), akkor legalább most pótolom. „Te kis céda” – jutott eszembe hirtelen egy kedves barát incselkedő levele. Vajon vén tyúk is talál szemet? Vagy legalább normálisan kifestett szempillát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

nőnapi nemfogadalom