1 4 5 A megbízhatatlan narrátor memoárjai – Memoirs of the unreliable narrator: Hó végi elszámolás

2010/08/23

Hó végi elszámolás

Ebben a hónapban:
  • 16 (eddig nem ismert) ember tette fel a „na és hány éves vagy, kislányom?” kérdést (akkor ez most udvarias bók, vagy tényleg ilyen kölyökképű vagyok? Vagy ne akarjam tudni?)
  • 12 ember kérdezte meg, hogy ugye önzésből nem vállalok gyereket (ez a kérdés egyszerűen csak megalázó, mintha egyetlen jellemvonásra próbálnának redukálni, hogy aztán messzemenő következtetéseket vonhassanak le belőle a jellememre nézve. Azt hiszem, ezentúl mindenkinek javasolni fogom, hogy olvassák el Az önző gént. Utána jöhet a többi Dawkins-kötet.)
  • 5 ember kérdezte meg, hogy „te még mindig nem sminkelsz?” (nem, miért is sminkelnék, ha egyszer idegesít, zavar, összedörzsölöm magamon, nem tudom viselni, kiütök tőle, és különben is gyönyörű vagyok nélküle is, lásd az első pontot) 2 ember megjegyezte, hogy „nahát, te mindjárt 30 éves vagy, és még nem hordasz melltartót, nnnahát” (magukban biztosan elkönyveltek az „ez is egy fura szerzet, biztos melltartókat égető feminista” kategóriába - és még csak nem is tagadhatom sem a fura szerzetet, sem a feministát. Igaz, nem is akarom.)
  • 1 ember elmesélte, hogy a szakmájából kifolyólag ránézésre megmondja, hogy melyik nőnek milyen melltartómérete van (én pedig gyorsan begörbítettem a hátamat, hátha nem rajtam próbálja demonstrálni a tudását. Még a végén márkát is javasolt volna, abban pedig biztosan jártasabb nálam.)
  • és nagyjából 132-en kérdezték meg, hogy hogy vagyok. Ebből vajon hányan voltak tényleg kíváncsiak a válaszra?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

nőnapi nemfogadalom