1 4 5 A megbízhatatlan narrátor memoárjai – Memoirs of the unreliable narrator: Nem voltam még 18 éves, amikor...

2011/10/22

Nem voltam még 18 éves, amikor...

  • ambroziánus himnuszt írtak hozzám latinul és magyar fordítással, egy szál rózsa kíséretében (mindezt egy apátságban);
  • elköltöztem otthonról;
  • már legalább hat férfibe voltam reménytelenül szerelmes – nem egyszerre (ők persze nem tudtak róla, hál'istennek);
  • akkora pofont kaptam, hogy eleredt az orrom vére; 
  • lemondtam arról, hogy nekem valaha is lesz valakim;
  • lejárt a Jókai-, Mikszáth- és Dosztojevszkij-korszak;
  • rájöttem, hogy nem bízhatok meg abban, akiben szerettem és kellett volna;
  • az utcán egy szembejövő férfi megfogdosott, én pedig a döbbenettől lefagytam;
  • apám egy újságcikk miatt összeomlott, és kórházba került;
  • egy lány szerelmet vallott nekem;
  • megtudtam, hogy milyen pletykák mennek a családomról a hátunk mögött;
  • a kedvenc birsalmafám ágán ülve elolvastam A fajok eredetét;
  • elhatároztam, hogy nem leszek többet boldogtalan. 
És ti?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

nőnapi nemfogadalom