1 4 5 A megbízhatatlan narrátor memoárjai – Memoirs of the unreliable narrator: Az alagút vége

2008/01/23

Az alagút vége

A héten ez az első nap, hogy nincs lázam. Két napig szinte folyamatosan 40 fok volt, szedhettem bármit és bármennyit. Ismerem már a testemet: nem figyeltem rá eléggé az utóbbi egy hónapban (naná, vizsgaidőszak), most kikövetelte magának a figyelmet. Nem igazán tudok beszámolni arról, hogy mi történt kedden velem. Néha el-elaludtam, szédültem, s valami félájult állapotban lehettem. Hallottam, hogy beszélgetnek mellettem, s néha talán válaszoltam is. De hogy miket mondhattam, arra már nem emlékszem. Az is lehet, hogy már akkor sem volt értelmes. Feküdtem az ágyban, mint valami beteg madár, s azon mérgelődtem, hogy tétlenségre vagyok kárhoztatva, s ahelyett, hogy sétálnék nagyokat az erdőben, s közben gyakorolnék egy kicsit, lázasan, izzadtan, reszketve kell hevernem. Egy kedves barátnőm megfogalmazása szerint elszabadultak a pszichésen visszatartott bacik... No mindegy, meghalni már nem fogok. És ami nem öl meg, az megerősít. Úgyhogy most már olyan erős leszek, hogy csak. Főleg, hogy két napja tigrissel álmodok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

nőnapi nemfogadalom