1 4 5 A megbízhatatlan narrátor memoárjai – Memoirs of the unreliable narrator: Pi

2008/01/31

Pi

Pontosan akkor ébredtem fel, amikor a telefonom órája a pi-n volt: hajnali 3 óra 14 perckor. Mellettem nyugodtan szuszogott a Füles, én pedig befészkelődtem az ölébe, és megpróbáltam visszaaludni. Legalább még 40 percet aludjak, mert négykor kelni kell, hatkor indul a gép Pestre. Ami aztán fél hatra meg is érkezett Ferihegyre. Fél hétkor már rég itthon voltunk, a friss kenyér bekavarva, ágy megvetve. Alvás tízig, addigra megsült a kenyér, reggeliztünk, s azóta rendezgetjük a két hete itt hagyott életünket. Néha álmosakat pislogva egymásra nézünk, közben pedig egy cetlin egyre nő a holnapi bevásárlólista. Ma nem főzök: pizzát fogok sütni, az hamar megy. Most pedig megírom az elmaradt leveleket. Hazaérkeztünk otthonról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

nőnapi nemfogadalom