1 4 5 A megbízhatatlan narrátor memoárjai – Memoirs of the unreliable narrator: Magyarázza el nekem valaki,

2008/05/11

Magyarázza el nekem valaki,

hogy ugyanbiza mi a baj a cellulitisszel? Azon kívül, hogy minden posztpubertásban lévő nőnek van (valamilyen stádiumban). És azon kívül, hogy még semmilyen tudományos kutatás nem támasztotta alá, hogy krémmel, masszázzsal sötöbövel elmúlna. Az egészséges étkezés természetesen fontos, mozogni is kell, ezeket nem lehet eléggé hangsúlyozni. És lehet csökkenteni a mértékét, de nem kenceficével. Viszont semmi nem mulasztja el végleg ezt az úgynevezett betegséget, bőrproblémát, ami nem is betegség, nem is bőrprobléma, ha egyszer minden felnőtt nőnél megtalálható. Valaki már megint meg akar (még jobban) gazdagodni azon, hogy megpróbál a nőkben bűntudatot és önértékelési zavarokat kelteni...  

Ami engem illet: ezek szerint biztosan nekem is van ilyen izém, de mivel a hátsómat nem (én) szoktam bámulni, ezért nem zavar. Mástól sem jött még panasz (mondjuk túlzottan nem is érdekelne). Úgyhogy ott pont a neki megfelelő helyen van, a zisten is oda teremtette.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

nőnapi nemfogadalom