1 4 5 A megbízhatatlan narrátor memoárjai – Memoirs of the unreliable narrator: Szaúd-Arábia női

2008/04/30

Szaúd-Arábia női

Megjelent a Human Rights Watch Perpetual Minors című jelentése a szaúdi nőkről. Hosszú szöveg, de érdemes az embernek végigrágnia magát rajta. Egyszerűen megdöbbentő, hogy még mindig van ilyen. És ezzel az országgal kereskedelmi kapcsolatokat tart fenn pl. a világ rendőre, fogadják az uralkodóit, diplomáciai kapcsolatban áll velük egy halom magát felvilágosultnak tartó ország. Na persze én naiv vagyok, mert én bizony ilyen alakokkal szóba sem állnék. Tudom, tudom: ők nem köszönnének nekem, mert ugye nem szabad (ez is hülyeség: az eddigi, hitüket gyakorló muszlim férfiismerőseim mindig köszönnek, és szimplán bunkónak nézik azt, aki nem) és mivel ilyen falnak rohanós vagyok, nem is kerülök olyan pozícióba, hogy ne állhassak szóba velük. Most megyek és háborgok magamban egy sort. Vagy már ez is fanatizmus?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

nőnapi nemfogadalom