1 4 5 A megbízhatatlan narrátor memoárjai – Memoirs of the unreliable narrator: Identitászavar másképp

2008/08/08

Identitászavar másképp

A legújabb dilemmám, hogy most akkor boszorka vagyok, tündér, angyal vagy lápi lidérc? Szerintetek? Mert mondanak ilyeneket nekem az emberek (és általában akár egyetlen ember is a lehető legjobban megvariálja a dolgot), és én most nem tudom eldönteni, hogy tulajdonképpen melyik vagyok (vagy szeretnék lenni). Mekkora probléma, mi? Tulajdonképpen a boszorka meg a lápi lidérc meg is felelne (utóbbit természetesen csakis irodalmár mondta), egy kedves barátom szerint az előző életemben (szerinte volt ilyen) boszorkány voltam, fehér mágiával foglalkoztam, és máglyán elégettek. Úgy gondolja, hogy a rengeteg anyajegyem az égési foltok emlékét őrzi, és a zöld szemem pedig „átöröklődött”. A hosszú hajat, szoknyát nem is magyarázta, csak kacsintott.   Mondjuk a törpével nem lehetne hízelegni, bár nem vagyok egy amazontermet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

nőnapi nemfogadalom