1 4 5 A megbízhatatlan narrátor memoárjai – Memoirs of the unreliable narrator: Már a tenyerem is izzad,

2010/07/13

Már a tenyerem is izzad,

bár nálunk legalább van egy ventilátor, amivel ki lehet bírni a napot. Reggel kidugjuk az orrunkat vásárolni, s estig nem is igazán megyünk ki a lakásból. Tegnap olyan szerencsétlenül időzítettem a vásárlást, hogy hazatértemkor összefutottam a szemben lakó szomszéddal. Akit egyébként nagyon kedvelek, de amikor tele vagyok pakolva zöldséggel, gyümölcsökkel, mosószódával és mosószerrel, akkor nem igazán jó ötlet félórát beszélgetni a fülledt lépcsőházban. Folyt rajtam végig a víz, s közben háromszor is meghallgathattam a gázasokkal való kálváriáját, a lánykérése történetét és a fia érdemeit. Én meg persze balfék vagyok, s nem hagyom ott udvariatlanul, ha látom rajta, hogy beszélgetni szeretne. A napokban jön majd egy ember, hogy fesse ki a lakást. A gombaölőt nem tudom, hogy megértették-e, de majd alkalomadtán csak elmagyarázom nekik. Addig is keresek egy angol-magyar online szótárt, s abból megmutatom nekik a gombaölőt, hátha. És napernyőt is akarok venni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

nőnapi nemfogadalom