1 4 5 A megbízhatatlan narrátor memoárjai – Memoirs of the unreliable narrator: Értesülés

2008/03/30

Értesülés

Csütörtökön tudtam meg, hogy én tulajdonképpen bátor vagyok. Meg hogy jól kiforgattam a fenekemet (már ha az itteniek ismernék ezt a kifejezést). Ugyanis többek bevallása szerint olyant még senki sem csinált ezen a tanszéken, hogy:
1. a szakdolgozatként leadandó fordítását dekonstrukció témakörből válassza,*
2. mindezt interjú formájában, hogy még cifrább legyen, és hogy
3. a képzés alatt három hónapra (vagyis a képzés két hónapjára + június, amikor nincs semmi) fogja magát, és elmenjen gyakornoknak egy kicsit arrébb.

Ha jók az értesüléseim, akkor nemcsak hogy ezt a hármat egyszerre még nem csinálták meg, de külön-külön sem. Ami nem feltétlenül a bátorságomra utal, lehet, hogy csak szimplán őrült vagyok... Ez azonban május végén kiderül.

*Ezúton jelzem az összes általam ismert dekonstruktőrnek, hogy szeretettel várom a mindenféle építő és lealázó kritikáját a fordításomhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

nőnapi nemfogadalom