1 4 5 A megbízhatatlan narrátor memoárjai – Memoirs of the unreliable narrator: Szüntelen-ül

2008/03/02

Szüntelen-ül

Tegnap délután a gépem – pontosabban a szóköz billentyűm – úgy döntött, hogy éppen ideje megpihenni egy kicsit. Semmilyen érintésre nem válaszol, csapkodni pedig Mancit nem szoktam. Miután kb. félórán keresztül hiába átkozódtam (az orkán már akkor lejárt, és gyönyörűen sütött a nap), megpróbáltam valamilyen áthidaló megoldást találni. Dolgoznom ugyanis kéne. Pontosabban nem kell, de nem árt…

Szakdolgozatot, házikat megírni, kiselőadáshoz anyagot gyűjteni, vázlatot, terminológiai listát megcsinálni, levelekre válaszolni. Mindezt a space gomb nélkül. Gyorsbillentyűje nincs, úgyhogy kénytelen voltam az alábbi megoldáshoz folyamodni: egy „a” betűt és az előtte lévő szünetjelet kijelöltem, jöhet a copy-paste. Ha persze nem a-val kezdődik a szó, akkor a betűt letörölni, szünet megvan, jöhet a szó. Holnap megy a szervizbe, de addig dolgozom rajta. Próbáljátok ki félórán keresztül, és megértitek, miért lesz hamarosan ínhüvelygyulladásom…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

nőnapi nemfogadalom