1 4 5 A megbízhatatlan narrátor memoárjai – Memoirs of the unreliable narrator: Amikor a fészbúk célcsoportja vagyok

2012/03/22

Amikor a fészbúk célcsoportja vagyok

Amikor a fészbúk célcsoportja vagyok, olyanokat reklámoznak nekem, hogy:
1. hatékony fogyasztószer
2. esküvőszervező tanfolyam
3. ruhák, cipők - csak most, csak nekem, naná
4. átváltoztatunk stúdiófotózás. Sminkmester, stylist.
5. ékszerek
6. Kezdje el a fogyókúrát!
7. nyári esküvői akció
8. mellnagyobbítási ajánlat

És még sorolhatnám. Ezek közül egyik sem érdekel, mégis ezt kapom, mert:
1. nő vagyok
2. nem vagyok házas
3. harminc múltam

Tudom-tudom, én vagyok a termék, ezzel jár az, hogy regisztráltam. De akkor is. Üdítő lenne már végre legalább egy pénisznagyobbító reklámmal találkozni valamelyik nap. Regisztráljak férfiként?

1 megjegyzés:

  1. Hozz létre egy hotmail-es fiókot, és ne aggódj, napi egy pénisznagyobbítós reklámlevél a minimum lesz!

    VálaszTörlés

nőnapi nemfogadalom