1 4 5 A megbízhatatlan narrátor memoárjai – Memoirs of the unreliable narrator: Tavasz van, én megmondtam

2012/03/05

Tavasz van, én megmondtam

Mondtam én, hogy március elsejétől tavasz lesz. Süt a nap. Nemcsak néhány percre bújik elő a szürkéskék felhők mögül, hanem rendesen süt. Melegen. Most már száríthatom a hajamat az udvaron, nem kell a lakásból az ablaknál állva lopni a napfényt. És be akarom futtatni ezt a ronda drótkerítést is (mást lehet, hogy nem zavar, de engem igen, mert én naponta látom), valami gyors és igénytelen növény kellene, talán vadszőlő. Gyorsan el is pakoltam a téli holmikat, kabátot, vastag szoknyát, csizmát, pulcsit, kötött sálat, sapkát, átrendeztem a szekrényben a ruhákat.

Gudbáj, harisnyanadrág.
Helló, titokzokni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

nőnapi nemfogadalom