1 4 5 A megbízhatatlan narrátor memoárjai – Memoirs of the unreliable narrator: És most lett kurvára elegem...

2010/03/11

És most lett kurvára elegem...

...mindenféle megalázó, álszent, szemforgató, majdmegtudodhanagyleszel dumából, a Szent Nagy Magyar Anyákból, akik mindig mindent jobban tudnak, akik jobban ismernek engem magamnál, akik megkérdőjelezik a véleményem létjogosultságát csak azért, mert nem szültem, akik az utolsó pillanatig olyant adnak a számba, amit sosem mondtam; azokból, akik nem azt olvassák (és majd a saját tapasztalatuk és olvasmányaik alapján értelmezik - erre nyilván nem lehet hatásom, és nem is kell legyen), amit leírtam, hanem amit az előítéletük olvastat velük, akik nem olvasnak két mondatnál tovább, akik a nevem miatt ugranak a leírtakra, akik nem képesek kilátni a saját szűklátókörűségükből vagy funkcionális analfabetizmusukból; elegem van a hátbatámadó kétszínűekből; és abból, hogy a „barátaim” egy része gyáván magamra hagyott. Kemény lecke volt, tanultam belőle. Nincs háromszor veri ezt kenden Ludas Matyi vissza. Ludas Matyi majd a fal mellé húzódik, ha méltóságteljesen elhalad mellette a SzNMA. És örül, hogy nem tartozik közéjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

nőnapi nemfogadalom