1 4 5 A megbízhatatlan narrátor memoárjai – Memoirs of the unreliable narrator: Alvásmegvonás

2011/06/09

Alvásmegvonás

Két hete kialvatlan vagyok. Nagyon. Lefekszem a rendes időmben (éjfél-egy-fél kettő; korábban nem tudok el sem aludni, hiába javasoljátok), aztán éjjel háromkor rendszeresen felébredek, kicsit bambulok az éjszakába, majd hétkor-fél nyolckor végérvényesen kipattan a szemem, és azzal vége. És nem, nem elég, mert fáradt vagyok, álmos és türelmetlen. Külön energia megy el arra, hogy odafigyeljek másokra, és emlékeztessem magam arra, hogy én most azért vagyok türelmetlen, mert nem aludtam eleget. És hiába vagyok fáradt estére, úgysem alszom el a szokott időnél korábban. Tegnap este éreztem, hogy a következő éjszaka más lesz, átlendülök a holtponton, alszom legalább 9-ig. Erre ma reggel fél nyolckor csengett a telefon. Nem, nem volt sürgősség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

nőnapi nemfogadalom