1 4 5 A megbízhatatlan narrátor memoárjai – Memoirs of the unreliable narrator: Mindenféle

2007/04/12

Mindenféle

Ma délután négykor olyan erősen sütött a nap, hogy nemcsak a karomat, hanem a fejemet is el kellett takarjam, ha nem akartam leégni. Márpedig nem akarom az alabástrom bőrömet kitenni a gyilkos napsugaraknak. És ideje elővenni a legyezőmet is, meleg van. Az a gyanúm, hogy hamarosan ventilátort fogunk venni, különben meghalok ebben a városban.   Meg akartam venni egy nemrég megjelent könyvet, de persze nem volt meg: miért is lenne meg az irodalomtudomány egyik legjobb fiatal művelőjének a tanulmánykötete Szegeden? A harmadik helyen végül megdühödtem és megrendeltem.

De történt egy jó dolog is: dedikációt kaptam. Na nem olyan közönségeset, hogy bemondják nevemet a rádióban mindenféle rendű-rangú emberrel együtt. Ez speciális volt. Ugyanis kiderült, hogy én vagyok a rebellis. Ehhez azért hozzátartozik, hogy az utóbbi időben elég sok Green Day-t hallgatok. A Jesus of Suburbia (videó a honlapjukon) kifejezetten tetszik, de érdemes végighallgatni a teljes albumot. Én most éppen ezt csinálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

nőnapi nemfogadalom