1 4 5 A megbízhatatlan narrátor memoárjai – Memoirs of the unreliable narrator: Sok minden egy kalapban

2007/04/14

Sok minden egy kalapban

Ma nyári ruhában és szandálban voltam kint: tűz a nap, forróság van. Májusban itt már délutáni kijárás nem lesz. Viszont bevágtam négy gombóc fagyit, nagyon fincsi volt. És úszni is voltunk. Most éppen valami madarak válaszolgatnak egymásnak az ablakunk előtt lévő fán, egészen kellemes.

A tegnapi nap felemelő élménye után ma semmit nem dolgoztam (na jó, tegnap viszont elég sokat), a kéziratok itt kuksolnak mellettem, a könyvek a polcon. Én a gép előtt, és bambulok. Ma legfeljebb regényt leszek képes elolvasni, szakirodalmat biztosan nem. Közben éppen ideje megírni egy tanulmányt, ami már régóta piszkálja az orromat, hétfőn tényleg neki fogok állni. Ha megjelenik, lesz néhány ember, aki örökre megutál. Még akkor is, ha finoman fogalmazok.

Most megpróbálok valami értelmeset csinálni, de nem biztos, hogy lesz belőle valami. Teljesen ki van lúgozva az agyam, nem ártana valami hatalmas buli vagy kirándulás (de nem az Alföldön), hogy helyrerázódjak. Ja, és a dilemmám: elfogyott a két hete kavart tusfürdőm, és most azon tépelődöm, hogy milyen illatút keverjek: levendula már volt. Lehetne jegenyefenyő, fodormenta vagy citrom. Az első kettő viszont elég erős, úgyhogy lehet, hogy mégis citrom lesz, de akkor nincs igazából választási lehetőségem. Úgyhogy lehet, hogy holnapután veszek egy grapefruit- vagy egy narancsvirág-kivonatot. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

nőnapi nemfogadalom