1 4 5 A megbízhatatlan narrátor memoárjai – Memoirs of the unreliable narrator: Dicsekszem

2007/07/06

Dicsekszem

Na, színnek megvallása következik. Mert én kivételesen oooolyan elégedett vagyok magammal, hogy most már végképp nem bírom titokban tartani. Mert igenis sikerült a francia felsőfokú nemzetközi nyelvvizsgám, amire kemény hat hetet tanóltam, és 82%-os lett. És ugyancsak ez alatt az idő alatt készültem fel a tolmácsképzőre is, és ma tudtam meg, hogy bejutottam oda is. És ettől most végre elégedett vagyok, és ugrálok az ágy tetején. Ha sikeresen elvégzem, akkor egy év múlva társadalomtudományi és gazdasági szakfordító és tolmács leszek. És akkor jöhet az EU-konferenciatolmácsi képzés, mert én már csak ilyen vagyok. És most gyorsan elvonulok kiadó szobát keresni, mert heti négy napot Pesten leszek majd, a többit meghagyom a provinciának. Reszkess, Ancora, hamarosan látni fogod a loknis szoknyámat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

nőnapi nemfogadalom