1 4 5 A megbízhatatlan narrátor memoárjai – Memoirs of the unreliable narrator: Munkahely

2007/07/11

Munkahely

Április 9-én beküldtem a cv-t és a motivációs levelemet egy nagy cégnek (Pestre), „tolmács asszisztenst” kerestek. A fényképes önéletrajzot kicsit furcsálltam, mert akkor most nippnek kellek vagy dolgozni? De most az egyszer ugye. Mert dolgozni akartam. Válasz ma érkezett. Az egy dolog, hogy nem engem választottak (várható volt), ez annyira nem is szomorított el, de az érvelés a legjobb: „A beérkezett pályázatok kiértékelésekor úgy ítéltük meg, hogy eddigi pályafutása nem minden pontban egyezik elvárásainkkal, ezért sajnos, a pozícióra nem Önt választottuk.”

A nyelvtudásom úgy látszik, nem igazán fontos. És még merje valaki azt mondani, hogy milyen fasza dolog fiatal pályakezdőnek lenni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

nőnapi nemfogadalom