1 4 5 A megbízhatatlan narrátor memoárjai – Memoirs of the unreliable narrator: Ancorától tanultam

2007/02/26

Ancorától tanultam

Íme azon szavak és kifejezések listája, amelyeket Ancorától tanultam.
  • akkora bunkó, hogy mamutot lehetne vele ütni
  • stuffoskodás  spiné, csákó, csóka, luvnya  bikakábel (nem mertem megkérdezni, mit jelent)
  • nagysikoly
  • patakparti
  • petting party (ez dicséretet érdemel az alliterációért)
  • manónyi (gondolom, mértékegység)
  • Cosmopolitan drink (készítés - kopipésztelve: Szóval, kell hozzá 4 cl Absolut (citromos) vodka, 2 cl Cointreauot és 1 cl áfonyalé és nagyon fontos, hogy az áfonyalé tőzegáfonyából készüljön! Aztán egy gondolatnyi lime és kész is.)
  • kastás szöveg
  • valakit lesavazni (csak metaforikusan, ugye, Ancora?)
  • gádzsi (közben megtudtam, hogy ez olyan, mint a nő...)
  • pucsítani
  • vezérhiszti
  • rafkózás (az olyan, mint az angolnázás)
  • lekoccolni
  • legótvarabb oltós szöveg
  • műmájer szöveg
  • csira (okvetlenül rövid i-vel, mintegy köpve ejtendő! - Ancora sajátkezű magyarázata)
  • Megveszlek kilóra, mint a kacsát! (ezt RIDEG mondta, de Ancorásnak hangzik)
  • gempa
  • nagy buflák fej, zoral arc
  • összecsandáz (he?)
Kész, kifáradtam. Ki lehet egészíteni, magyarázni, definiálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

nőnapi nemfogadalom