1 2 3 A megbízhatatlan narrátor memoárjai – Memoirs of the unreliable narrator: Lótás-futás

2007/08/23

Lótás-futás

Rengeteg a tennivaló, de nem bánom: csak arra kell vigyázni, hogy a metaforikus hullámok ne a valós fejem fölött csapjanak össze. Csomagolás, ügyintézés, költözés, vásárlások – körülbelül ez vár ránk a következő két hétben. Azért azt is megtudtam, hogy a doktori képzés lejártával úgyszólván időmilliomos lettem, most már „csak” meg kell írni még néhány tanulmányt, és persze a dolgozatot is. Nem árt konferenciákon előadni, és mindenféle szép és jó dolgot megcselekedni.
Közben tegnap a metrón találkoztam azzal az emberrel, akit évek óta nem láttam, és annak a valószínűsége, hogy találkozunk, valahol a minimum alatt volt. Ezek után nehéz lesz elhinni, hogy Pest milyen nagy (pedig azért elég formás a szentem). A fél fogamra sem elég, bah!
Úgyhogy wch out, Budapest, r-blys prn-ssz ôn w !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

nőnapi nemfogadalom