1 4 5 A megbízhatatlan narrátor memoárjai – Memoirs of the unreliable narrator: Bántalmazó

2007/06/06

Bántalmazó

Nem igaz, hogy megbántottalak, te vagy túlérzékeny. Mindent felfújsz.
Most miért bőgsz? Semmi okod rá. Ezzel nálam semmire sem mész. Ha majd kibőgted magad, szólj.
Minden férfi disznó, neked is csak az kell. Minden nő kurva, te sem vagy jobb.
Nem értem, miért nyavalyogsz folyton. Megint veszekedni akarsz?
Azonnal takarodj a szobádba, és addig ki se gyere, amíg abba nem hagyod a bőgést. (...) Persze hogy megbocsátok. Most megint miért brünnyögsz? Mitől vagy ilyen mimóza? Kész röhej, amit csinálsz.
Ócska trükkjeid vannak, évek óta ismerem őket. Próbálkozz valami eredetivel. Ja, hogy nem vagy elég kreatív? Hát, kisanyám, ezért vagy nő.
Ne játszd a megbántottat, tudod, hogy napokig meg tudom állni, hogy ne szóljak hozzád. És még jól is érzem magam tőle, legalább csend van.
Persze, most azt hiszed, bedőlök a marhaságaidnak. Semmi ilyesmit nem mondtam, csak a fene nagy jódolgodban nincs mivel foglalkozz, aztán különféle sérelmeket találsz ki.
Gyermekem, te ezt még nem értheted, túl fiatal vagy. Ha majd igazán felnőtt leszel, akkor beszélgetünk. Úgy tíz év múlva. Akkor belátod majd, hogy igazam van.
Hozott-e valamit, mama? Nem? Hát akkor meg minek jön ide? Főleg üres kézzel? Nem elég, hogy a ringyó lányát rám erőszakolta?
Perverz vén kéjenc vagy, tartsd otthon a farkadat. Tudom, hogy csak meg akarsz kapni, aztán elhagysz.
Miről beszélsz? Hogy reggel veszekedtünk, és becsaptam magam mögött az ajtót? Nem emlékszem. Megint hazudsz.
Az igazi fiúk sosem sírnak, csak akkor, ha gyávák. És te nem vagy gyáva, ugye? A bőgés a nyávogós leányoknak való.
Szeretlek. Micsoda? Bizonyítsam be? Nem hiszel nekem? Hát tudd meg, hogy annyit kapnék, amennyi csak kellene, de én hülye pont melletted kötöttem ki. Hát kellett ez nekem?
Zaklat a tanárod? Persze, mindjárt el is hiszem. Sokat képzelsz te magadról, nem gondolod? Csak szeretnéd, ha zaklatna. Legalább te is kellenél valakinek.
Már megint mi bajod? Már megint mit rontottál el? Már megint veszekedni akarsz? Már megint nem tudod tartani a szád? Már megint azzal a marhasággal töltöd az idődet?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

nőnapi nemfogadalom