1 4 5 A megbízhatatlan narrátor memoárjai – Memoirs of the unreliable narrator: Ezt még Ancora is olvashatja,

2007/04/22

Ezt még Ancora is olvashatja,

mert most a napsütés és az ő kedvéért nem írok a halálról, a puszta névről meg az emlékezésről. De ne örvendj túl korán, kedves Ancora, lesz még róla szó.

Szóval van egy új testápolóm meg hajbalzsamom, tegnap találtam ki. Persze biztosan más is kitalálta már előttem, de magamnak én találtam ki először. A testápolóm úgy néz ki, hogy kakaóvaj megolvasztva, bele egy kicsi mandulaolaj, utána néhány csepp illóolaj, hogy illatos legyek. Olyan jó, hogy tiszta csuda. Persze a legtöbb testápolóba vagy ezt tesznek vagy glicerint, csak éppen hozzányomnak egy csomó adalékanyagot is, hogy gyorsabban szívódjon. De nekem van időm kivárni azt a félórát, azalatt úgyis lehet mással is foglalkozni. A hajbalzsam alapja pedig glicerin (mint minden hajbalzsamé), a könnyebb kenhetőség kedvéért (jéé, ez egy k-alliteráció) pedig ebbe is kicsi mandulaolaj (amúgy is nagyon jó a hajnak), és természetesen illóolaj.

Ma levendulával próbálkoztam, de legközelebb bevadulok (igen, ilyen is van nálam), és kakukkfű-illóolajat teszek a hajamra. Vagy citromot. De még az is lehet, hogy jegenyefenyőt vagy mandarint. Próbálgatok. Aztán aki gyakran lát, csak kapkodja majd a fejét. Meg az orrát, höhö.   Húú, most nagyon utálom az esküvősöket. Délután ötkor mennek az autókkal az utcán, nyomják a dudát, mint a süket a kerítést, azzal bezzeg nem törődnek, hogy szegény Füles alszik. Szerencsére nem ébredt fel, hosszú út áll mögötte, rázta vagy három vonat idáig. Fáradt is rendesen. De a lényeg az, hogy most már ki vagyunk egyensúlyozva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

nőnapi nemfogadalom